Bestil EasyAccount bogholderi – Så er du i gang.

Bestil EasyAccount bogholderi her på siden. Når du har udfyldt felterne, vil du modtage en mail, som bekræfter din henvendelse. Herefter vil du blive ringet op af en af vores salgsmedarbejdere, som vil tale med dig om dit behov for regnskabsassistance og vejlede om, hvordan du hurtigst kommer i gang. Her kan du også få hjælp hvis du har spørgsmål til eller er i tvivl om du har brug for yderligere assistance i form af de tillægsydelser vi kan tilbyde.

Hvad skal vi bruge fra dig?

Vi indgår en skriftlig aftale om samarbejde og du sender os dine bilag i henhold til vores beskrivelse. Læs om forsendelse af bilag

Hvad koster det?

Prisen for EasyAccount bogholderi er baseret på det antal posteringer der bliver lavet i regnskabet. Derfor betaler du kun for det, vi bogfører i dit regnskab. Efter periodens afslutning fremsender vi et følgebrev til bogføringen, en periodebalance og en bankafstemning. Efter udgangen af hver momsperiode fremsender vi endvidere en momsangivelse for perioden. Alt dette er inkluderet i prisen.

Se priser på abonnement og serviceydelser og beregn din pris på vores prisberegner.

Hvad skal jeg vide?

Når du har bestilt EasyAccount bogholderier og er blevet kunde får du tilknyttet din egen bogholder, som kan hjælpe dig med at besvare dine spørgsmål og lave dit bogholderi samt hjælpe dig med andre opgaver, som du har brug for at få løst i forbindelse med dit regnskab.

Amesto AccountHouse tilbyder en række ydelser ud over det som er indeholdt i EasyAccount og når din virksomhed bliver for stor til Easy Account eller dine behov ændre sig kan Amesto AccountHouse hjælpe dig så du stadig får lavet dit bogholderi og regnskab samme sted. Du kan se ydelser og priser her.

Bestil EasyAccount bogholderi


Hvor har du hørt om EasyAccount?